The Eyes of the World

One day you will wake up and find out that you are the eyes of the world!

Name:
Location: Haslev, Denmark

Monday, January 22, 2007

Bank

Jeg spare ikke op
jeg bruger hvad jeg har i øjeblikket
Jeg vil bruge al min tid med dig
Jeg vil ikke vente

Du banker på mit hjerte
for det banker for dig
Jeg vil lukke dig ind
så du kan løbe rundt i mine baner

Men istedet får hjertet bank.
Bank, bank, bank.
De hårde hjerteslag rammer mig
Knock, knock
Hvem der?
Det er mig som banker på dit hjerte.

1 Comments:

Blogger Anicko said...

Currently, this is great news in Finland. Mange tak, Danmark, for bringing this up!

http://www.b-samfund.dk/

...says someone whose daily rhythm was completely lost in the hyper-active UWC society living 24-7. :)

12:55 PM  

Post a Comment

<< Home